مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-11سياسي

تجهیزات آتش نشانان تویسرکان به روز می شود


شهردار تویسرکان از خرید لباس ضد حریق برای آتش نشانان و به روزسازی تجهیزات خبر داد و گفت: معتقدیم آتش نشانان باید با علم و مهارت روز آشنا شوند بنابراین برگزاری دوره های آموزشی در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد حسین پور ظهر امروز در آیین روز آتش نشان دلیل برگزار نشدن این ویژه برنامه در روز هفتم مهرماه را ماموریت برای انعقاد خواهرخواندگی تویسرکان دانست و اظهار کرد: بعد از پنج سال و تلاش فرماندار و نماینده مردم در مجلس انعقاد خواهرخواندگی تویسرکان با نیکسار ترکیه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در اتفاقات تابستان گذشته با اقدام جهادگونه آتش نشانان کمترین آسیب جانی را داشتیم و در انجام ماموریت ها موفق سربلند شدیم افزود: همه باید با انگیزه و سرحال کار کنیم هرچند که می دانیم حقوق دریافتی این مجموعه قابل قیاس با سختی کار نیست.

شهردار تویسرکان با تاکید بر اینکه باید عاشقانه کار کنیم و کمک به بندگان را لطف و عنایت خداوند بدانیم افزود: این نگاه با هیچ مادیاتی قابل سنجش نیست بنابراین مجموعه ما در شهرداری با اولویت قرار دادن کار، عاشقانه خدمت می کنند و شکر خدا موفق هم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همکاران آتش نشانی باید از تمام پرسنل شهرداری سرحال تر و باانگیزه تر باشند گفت: اگر حادثه ای رخ دهد و اولویت کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آتش نشانان تویسرکان به روز می شود

تجهیزات آتش نشانان تویسرکان به روز می شود