مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:202023-09-28سياسي

«پاوه» تابلویی زیبا از عزت و افتخارات ایران اسلامی است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه «پاوه» را تابلویی زیبا از عزت و افتخارات ایران اسلامی دانست و گفت: منطقه اورامانات، به خاطر وفاداری مردمان آن به نظام در ایران اسلامی پرآوزه و خوشنام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جشن مردمی هفته وحدت که در مسجد رسول الله(ص) شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار کرد: منطقه اورامانات، به خصوص شهرستان پاوه به خاطر وفاداری مردمان آن به نظام در طول انقلاب، در جغرافیای وسیع ایران اسلامی پرآوزه و خوشنام است.

وی ادامه داد: این مردمان اورامانات و پاوه بودند که در کنار شهید چمران و پاسداران غیربومی، دشمن را مجبور به عقب نشینی کردند، این منطقه به خاطر خاستگاه و جایگاهی که دارد هموراه مورد توجه دشمنان بوده تا آن را تجزیه و از ایران اسلامی جدا کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: وجود مردم وفادار و سلحشور پاوه در کنار ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه این شهرستان، اجازه چنین کاری را به دشمن نداده و همواره نقشه های آنان را نقش برآب کرده اند.

وی پاوه را تابلویی زیبا از عزت و افتخارات ایران اسلامی دانست و گفت: در طول عمر بابرکت انقلاب همواره توانسته ایم از راهبردها و سناریوهای طراحی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پاوه» تابلویی زیبا از عزت و افتخارات ایران اسلامی است

«پاوه» تابلویی زیبا از عزت و افتخارات ایران اسلامی است