مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-30اجتماعي

ثبت جهانی قصه های کرمانی، روی میز کانون پرورش فکری کودکان


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: تاکید داریم جشنواره قصه گویی به صورت بین المللی برگزار شود زیرا به دنبال ثبت جهانی قصه های کرمانی هستیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، اکبر خدادادی صبح امروز شنبه هشتم مهرماه در نشست خبری اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 60 نوع فعالیت دارد و بسیاری از این ظرفیت آگاه نیستند در صورتی که کانون، تخصصی ترین مرکز برای کودکان و نوجوانان است.

کودکی بهتر، زندگی بهتر وی بیان کرد: شعار هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه جاری کودکی بهتر، زندگی بهتر است و جانعه باید به سمتی برود که زیرساخت ها را برای زندگی بهتر برای کودکان و نوجوانان فراهم کند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ادامه داد: برنامه های روش مند و هدفمند در کانون داریم و برنامه ها متناسب با روانشناسی سنی و بیان هنرمندانه است.

خدادادی ابراز داشت: برنامه شصتم خبردار شد را در دستور کار داریم که قرار است 60 فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را طی 60 روز همزمان با هفته ملی کودک معرفی کند و همه برنامه ها با همکاری مردم، شدنی ست.

اکران انیمیشن بچه زرن در سینما شهرتماشای کرمان وی اظهار کرد: فیلم بچه زرنگ از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و رتبه اول بخش انیمیشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی قصه های کرمانی، روی میز کانون پرورش فکری کودکان

ثبت جهانی قصه های کرمانی، روی میز کانون پرورش فکری کودکان