مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:272023-10-21اقتصادي

اجرای طرح فیبرنوری برای اولین بار در روستای نگارخاتون فامنین


معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار فامنین گفت: طرح فیبر نوری در روستای نگارخاتون به عنوان نخستین روستا در سطح کشور اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید رستمی صبح امروز در بازدید از اجرای طرح فیبر نوری در روستای نگارخاتون فامنین اظهارکرد: اجرای طرح فیبر نوری و واگذاری اینترنت FTTH در روستای نگارخاتون فامنین یکی از مهمترین طرح های مخابراتی است که می تواند موجب تحول در این روستای کارآفرین شود.

وی با بیان اینکه کسب عنوان اولین روستا در سطح کشور برای شهرستان و استان مایه افتخار است ادامه داد: با وجود کارگاه های تولیدی و سطح سواد اهالی نگارخاتون این عنوان شایسته این روستاست.

رییس شرکت مخابرات شهرستان فامنین نیز گفت: طی مکاتبات صورت گرفته با مخابرات استان و مخابرات ایران، شرکت مخابرات با واگذاری اینترنت FTTH به مشترکان نگارخاتون موافقت کرده است.

محمد خلوصی بیان کرد: بر این اساس نام نگارخاتون به عنوان اولین روستای کشور در واگذاری اینترنت FTTH ثبت خواهد شد که این اینترنت از طریق فیبرنوری است و سرعت آن صد برابر اینترنت adsl است.

مهدی ربانی، رییس شورای اسلامی روستای نگارخاتون نیز با بیان اینکه شورای روستا آمادگی همکاری در این پروژه را دارد گفت: با توجه به پیاده روسازی که در روستا صورت گرفته، بهتر است کابل کشی فیبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح فیبرنوری برای اولین بار در روستای نگارخاتون فامنین

اجرای طرح فیبرنوری برای اولین بار در روستای نگارخاتون فامنین