مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-23فرهنگي

دهم مهرماه، آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره تبری نوج


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه گفت: آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره تبری نوج دهم مهرماه و برگزاری این جشنواره در آبان ماه 1402 خواهد بود.

- دهم مهرماه، آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره تبری "نوج" ایسنا/مازندران سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه گفت: آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره تبری "نوج" دهم مهرماه و برگزاری این جشنواره در آبان ماه 1402 خواهد بود.

رضا فرجی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهداف ششمین جشنواره استانی شعر تبری نوج ، اظهار کرد: حفظ و گسترش فرهنگ و زبان تبری، آشنایی با فرهنگ آداب و اصطلاحات و واژگان مناطق مختلف استان، ترغیب برای رسیدن به یک رسم الخط واحد نوشتاری، ترغیب و گسترش زبان تبری درمیان نسل جدید به گفتار و نوشتار این زبان، احیای فرهنگ همدلی و هم آوایی برای نزدیکی اقوام مختلف تبری از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی به موضوعات جشنواره پرداخت و افزود: موضوع آزاد شامل، مسائل اجتماعی، خانواده، ترغیب فرزندآوری است همچنین در بخش ویژه، مقاومت و دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی حرم و امنیت، فرهنگ بومی، دستگیری و نوع دوستی، آیینی و انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهم مهرماه، آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره تبری نوج

دهم مهرماه، آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره تبری نوج