مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 07:552023-09-26سياسي

کالج تپسل برگزار می کند: دوره ایمیل مارکتینگ و Microsoft Clarity


کالج تپسل قرار است به زودی دو دوره ایمیل مارکتینگ و Microsoft Clarity را برای علاقمندان برگزار کند.

کالج تپسل شرایطی را فراهم کرده است تا علاقه مندان واجد شرایط برای شرکت در دوره ایمیل مارکتینگ کالج تپسل، - کالج تپسل قرار است به زودی دو دوره ایمیل مارکتینگ و Microsoft Clarity را برای علاقمندان برگزار کند.

کالج تپسل شرایطی را فراهم کرده است تا علاقه مندان واجد شرایط برای شرکت در دوره ایمیل مارکتینگ کالج تپسل، کمک هزینه آموزشی دریافت کنند یا به صورت رایگان در این دوره ها شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تپسل، کالج تپسل اخیرا فعالیت خود را برای برگزاری دوره های آموزشی در حوزه مارکتینگ آغاز کرده است؛ ایمیل نیز یکی از موثرترین کانال های بازاریابی محسوب می شود که فرصتی برای ارائه ارزش و تعامل مستقیم را در صندوق ورودی مخاطبان فراهم می کند.

این کانال بازاریابی بسیاری از مراحل ضروری مانند دریافت بازخورد، تکرار فروش، ایجاد وفاداری و ارائه محتوا به مصرف کننده را در بر می گیرد؛ بنابراین درک مؤلفه های ایمیل مارکتینگ موثر، امری ضروری است.

ایمیل مارکتینگ روشی موثر در بازاریابی درونگرا است، اما بلوک های سازنده یک استراتژی متقاعد کننده و جامع چیست؟ برای پاسخ به این سوال و درک بهتر از ایمیل مارکتینگ، کالج تپسل قرار است از 5 الی 19 مهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالج تپسل برگزار می کند: دوره ایمیل مارکتینگ و Microsoft Clarity

کالج تپسل برگزار می کند: دوره ایمیل مارکتینگ و Microsoft Clarity