مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-22فرهنگي

ردیف ویولن ابوالحسن صبا برای ساز قانون تنظیم شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «ردیف ویولن استاد ابوالحسن صبا - تنظیم برای ساز قانون راست کوک» عنوان یکی از مجموعه های پژوهشی در حوزه موسیقی ایرانی است که به تازگی با تنظیم ملیحه سعیدی و اجرای بهار امراللهی توسط نشر ماهور پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

- کتاب ردیف ویولن استاد ابوالحسن صبا - تنظیم برای ساز قانون راست کوک با تنظیم ملیحه سعیدی و اجرای بهار امراللهی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  ردیف ویولن استاد ابوالحسن صبا - تنظیم برای ساز قانون راست کوک عنوان یکی از مجموعه های پژوهشی در حوزه موسیقی ایرانی است که به تازگی با تنظیم ملیحه سعیدی و اجرای بهار امراللهی توسط نشر ماهور پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

ملیحه سعیدی در توضیح این اثر پژوهشی آورده است: این مجموعه بر اساس ردیف ویلن استاد ابوالحسن صبا در راست کوک تهیه و تدوین شده است.

از آنجا که این استاد ارجمند ازجمله استادانی بودند که این رسالت را به درستی به انجام رساندند و با توجه به اینکه نگارنده نوازندگی ویلن ایرانی را نزد استادان بزرگ و ارجمندی همچون استاد علی تجویدی و استاد رحمت الله بدیعی آموختم، لذا بر آن شدم تا ردیف راست کوک استاد ابوالحسن صبا را بر اساس اجرای استاد رحمت الله بدیعی برای ساز قانون تنظیم کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیف ویولن ابوالحسن صبا برای ساز قانون تنظیم شد

ردیف ویولن ابوالحسن صبا برای ساز قانون تنظیم شد