مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-09بين الملل

ابراز امیدواری وزیر خارجه چین برای «مدیریت عقلانی» اختلافات با آمریکا


وزیر خارجه چین امروز (دوشنبه) ضمن دیدار با هیات آمریکایی ابراز امیدواری کرد که واشنگتن و پکن بتوانند اختلافات خود را عقلانی تر مدیریت کنند.

- وزیر خارجه چین امروز (دوشنبه) ضمن دیدار با هیات آمریکایی ابراز امیدواری کرد که واشنگتن و پکن بتوانند اختلافات خود را عقلانی تر مدیریت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، چاک شومر، رییس اکثریت سنای آمریکا در راس هیاتی بلندپایه از قانونگذاران این کشور در سفری به چین حضور دارد و این سفر در حالی صورت گرفته که آمریکا به دنبال کاهش تنش با پکن است.

وانگ یی، وزیر خارجه چین در دیدار با شومر به هیات سنای آمریکا گفت که امیدوار است این سفر و این دیدار به مدیریت اختلافات موجود بین دو طرف به صورت عقلانی منجر شود و کمک کند که روابط دو طرف به مسیر اصلی خود برگردد.

این دیپلمات ارشد چینی همچنین ابراز امیدواری کرد که مقام های آمریکایی پس از این سفر بهتر و دقیقتر بتوانند چین را درک کنند.

شومر نیز از هیات چین بابت مهمان نوازی آن قدردانی و خاطرنشان کرد که مسائل مختلفی ناشی از نگرانی آمریکایی ها وجود دارد که وی به دنبال مطرح کردنشان در این سفر است.

وی ادامه داد: مسائل مربوط به تجارت در راس دستورکار هیات آمریکایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری وزیر خارجه چین برای «مدیریت عقلانی» اختلافات با آمریکا

ابراز امیدواری وزیر خارجه چین برای «مدیریت عقلانی» اختلافات با آمریکا