مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-05اجتماعي

سازمان هواشناسی هشدار زرد و نارنجی صادر کرد


سازمان هواشناسی، روز پنجشنبه برای 5 استان هشدار نارنجی بارندگی، برای 8 استان هشدار زرد بارندگی و برای 21 استان هشدار زرد وزش باد شدید صادر کرده است.

- به گزارش  تابناک، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، امروز با پیش بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، برای گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و شرق و شمال خراسان شمالی هشدار نارنجی و برای آذربایجان های شرقی و غربی، شمال زنجان، نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال سمنان و ارتفاعات استان های قزوین، البرز و تهران هشدار زرد صادر شده است.

سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، اختلال در سفر های بین شهری، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلو های تبلیغاتی و اختلال در پرواز ها از مخاطرات این پدیده جوی است.

سازمان هواشناسی به هموطنان در این مناطق توصیه کرده است از توقف در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و صعود به ارتفاعات خودداری و در سفر های بین شهری احتیاط نمایند.

همچنین امروز با پیش بینی وزش باد شدید، برای ایلام، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس، مرکزی، همدان، لرستان، قم، قزوین، البرز، تهران، سمنان، یزد، خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان هشدار زرد صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان هواشناسی هشدار زرد و نارنجی صادر کرد

سازمان هواشناسی هشدار زرد و نارنجی صادر کرد