مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 07:152023-09-29اقتصادي

تجربه پاییز گرم و پربارش در تهران/ اهمیت صرفه جویی در مصرف آب


مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با تاکید بر اینکه دمای تهران طی پاییز تا یک درجه بیش از نرمال پیش بینی می شود، گفت: با وجود بارش های نرمال و حتی بیش از نرمال نیز کماکان مدیریت منابع و مصارف آب توصیه می شود.

- مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با تاکید بر اینکه دمای تهران طی پاییز تا یک درجه بیش از نرمال پیش بینی می شود، گفت: با وجود بارش های نرمال و حتی بیش از نرمال نیز کماکان مدیریت منابع و مصارف آب توصیه می شود.

مازیار غلامی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت بارش و دما طی پاییز اظهار کرد: تحلیل جدیدترین نقشه های پیش بینی فصلی بیانگر آن است که طی پاییز متوسط دمای هوا در سطح استان 0.

5 تا 1 درجه سلسیوس بالاتر از نرمال برآورد و متوسط بارش استان در حد نرمال و برای دو ماه آبان و آذر با تمایل به بیشتر از حد نرمال پیش بینی می شود.

وی تاکید کرد: در خوشبینانه ترین حالت و نرمال بودن بارش، کماکان مدیریت منابع و مصارف آب در بخش های مختلف به ویژه بخش های کشاورزی، صنعتی و حتی خانگی و به طور کلی صرفه جویی در مصرف آب توصیه می شود.

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران از وضعیت دما و بارش ماه گذشته گزارشی ارائه داد و گفت: تجزیه و تحلیل آمارهای دریافتی از ایستگاه های هواشناسی استان بیانگر آن است که در شهریور ماه، تنها 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه پاییز گرم و پربارش در تهران/ اهمیت صرفه جویی در مصرف آب

تجربه پاییز گرم و پربارش در تهران/ اهمیت صرفه جویی در مصرف آب