مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-21سياسي

انتقاد امام جمعه از نیمه تمام رها شدن پژوهشکده انار فردوس


امام جمعه فردوس در خطبه های نماز جمعه این شهر بعد از انتشار گزارش خبرگزاری فارس با عنوان «پژوهشکده انار فردوس، پروژه ای طلسم شده و مغضوب دانشگاه بیرجند» از نیمه تمام رها شدن ای پروژه انتقاد کرد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی، روز گذشته خبرگزاری فارس گزارشی با عنوان پژوهشکده انار فردوس، پروژه ای طلسم شده و مغضوب دانشگاه بیرجند را منتشر کرد  بعد از انتشار این گزارش حجت الاسلام و المسلمین محمد شاکری، امام جمعه فردوس در خطبه های نماز جمعه این شهر بر تکمیل پروژه پژوهشکده انارکه سال هاست برزمین مانده تأکید کرد.

وی اظهارداشت: برگزاری جشنواره انار وقتی کارساز است که فکری برای کاهش خسارت انارکاران برداشته شود چرا که با راه اندازی نشدن پژوهشکده انار و حضور نیافتن کارشناسان مراکز تحقیقاتی در این شهرستان سالانه میلیاردها تومان بر اثر کرم گلوگاه انار و دانه سفیدی ،خسارت به انارکاران تحمیل می شود.

وی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی اگر منجربه رفع مشکل انارکاران و تولیدکنندگان نشود خاصیت چندانی نخواهد داشت.

در گزارش روز گذشته فارس به این موضوع اشاره شد که  تکمیل پروژه های نیمه تمام شعاری که در این دولت و دولت های گذشته گوش فلک را کر کرده است امامعلوم نیست چرا پژوهشکده انار فردوس از 15 سال قبل با 80 درصد پیشرفت فیزیکی اینگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه از نیمه تمام رها شدن پژوهشکده انار فردوس

انتقاد امام جمعه از نیمه تمام رها شدن پژوهشکده انار فردوس