مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-04ورزشي

خمر: از فدراسیون می خواهم فکری به حال شرایط لیگ بکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، پاکو خمز  ظهر امروز در نشست خبری قبل بازی آلومینیوم اراک - تراکتور با اشاره به تعطیلی چند هفته ای لیگ برتر اظهار کرد: سعی می کنیم خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم، رقابت، رقابت درستی نیست، این شرایط، شرایط عجیبی است که یک هفته تیم ها بازی کنند، چند هفته بازی نکنند.

وی تصریح کرد: سعی کردیم برای بازی فردا خودمان را آماده نگه داریم.

سرمربی تراکتور سازی تبریز گفت: با تمام احترام از فدراسیون می خواهم فکری به حال شرایط لیگ بکند،  بازی ها باید بازی ها باید سرجا، به موقع و پشت سرهم برگزار شود، کمتر جایی است که در لیگ بازی ها با وقفه برگزار شود.

پاکوخمز افزود: برنامه ما این است که بعد از بازی چند روز تمرین کنیم و استراحتی به بازیکنان بدهیم و مجدد تمرین کنیم، شرایط همه تیم ها یکسان است، تعطیلی به نفع فوتبال نیست وشرایط را برای تیم ها سخت می کند.

وی بیان کرد: درخواست داریم تعطیلی ها کمتر باشد و زمان طولانی فاصله بین بازی ها را کم کنند، تعطیلی ها و وقفه بین بازی ها به ضرر تیم ها است.

سرمربی تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: الومینیوم اراک تیم جنگنده و دونده است، به بازیکنان تراکتور اعتماد داریم، آلومینوم رقیب سختی است و بازیکنان برای فردا کاملا آماده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمر: از فدراسیون می خواهم فکری به حال شرایط لیگ بکند

خمر: از فدراسیون می خواهم فکری به حال شرایط لیگ بکند