مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-14بين الملل

رییس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: ضربه دردناکی از حماس دریافت کردیم


رییس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شکست این رژیم در برابر جنبش حماس اذعان کرد و گفت که «ما در مأموریت خود برای مقابله با حملات حماس متحمل شکست شده ایم».

- رییس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: ضربه دردناکی از حماس دریافت کردیم رییس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شکست این رژیم در برابر جنبش حماس اذعان کرد و گفت که ما در مأموریت خود برای مقابله با حملات حماس متحمل شکست شده ایم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تساخی هنگبی ، رییس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز شنبه در سخنانی به شکست ارتش این رژیم در برابر جنبش مقامت اسلامی فلسطین (حماس) اعتراف کرد و گفت: هدف ما هدفی بزرگ است که از سال 2007 چنین هدفی موجود نبوده و آن نابودی حماس است.

هنگبی افزود: یکی از اهداف ما عدم ورود به جنگ در چند جبهه است و هدف عملیات کنونی فراتر از نابودی حماس است.

رییس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادامه داد: دو ساعت قبل از آغاز حمله، گزارش هایی در اختیار رییس شاباک قرار گرفت و او نیز خود را به مقر شاباک رساند، اما برآوردها حاکی از آن بود که حادثه ای در این سطح اتفاق نمی افتد.

تساخی هنگبی با بیان اینکه حماس ما را فریب داد و اکنون در جبهه شمالی نیز شاهد درگیری هستیم ، تأکید کرد که من فکر می کردم که حماس پیام عملیات نگهبان دیوارها را درک کرده و تا 15 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: ضربه دردناکی از حماس دریافت کردیم

رییس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: ضربه دردناکی از حماس دریافت کردیم