مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-13اقتصادي

پایانه صادراتی حامی شرکت های دانش بنیان است


مدیرعامل پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه پایانه صادراتی به عنوان پشتیبان، سرمایه گذار و حامی شرکت های دانش بنیان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عبدالله اسماعیلیان، مدیرعامل پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون در استان زنجان متولی که از طریق بخش خصوصی، کارهای بازار رسانی، صادراتی و اقدامات مربوط به کشاورزی را مدیریت کند، وجود نداشت.

مدیرعامل پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان زنجان افزود: بعد از بهره برداری از هاب پایانه صادراتی در سال گذشته، مقرر شد تا چالش هایی که در حوزه صادرات، بازار رسانی داخلی وجود دارد را احصا کنیم تا به وسیله ایده های نو این چالش ها را حل و به نحوی تبدیل کنیم که در فرایند اجرا مشکلی وجود نداشته باشد.

اسماعیلیان با اشاره به برگزاری رویداد زیتون بیان کرد: رویداد زیتون بعد از گیلاس و زردآلو، سومین رویدادی است که در  محل پایانه صادراتی برگزار می شود و محوریت امسال نیز همان رویداد زیتون بود.

اسماعیلیان با اشاره به اینکه رویداد زیتون برای اولین بار در سطح کشور برگزار می شود، بیان داشت: هدف این است تا مشکلاتی همچون محیط زیست، پساب، بسته بندی، بازار ریانی را به چالش کشیده چرا که بهترین ایده ها جذب و تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه صادراتی حامی شرکت های دانش بنیان است

پایانه صادراتی حامی شرکت های دانش بنیان است