مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-14سياسي

جزییات اعتراضات انتخابات سازمان نظام پرستاری اعلام شد


رییس هیأت نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری از بررسی اعتراضات کاندیداهای این دوره درسازمان نظام پرستاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا رحیم نیا،رییس هیأت نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه انتخابات سازمان نظام پرستاری با استقبال گسترده متقاضیان و پرشور برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در این دوره از انتخابات شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان بودیم که بیش از 49 هزار نفر در این انتخابات، مشارکت کردند.

وی  با اشاره به بررسی اعتراضات کاندیداهای ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در هیات های نظارت استانی و مرکزی، گفت: در دو شهر شاهد تغییراتی در انتخابات بودیم؛ به گونه ای که در یک شهر، سهمیه هیات علمی لحاظ نشده بود و در یک شهر دیگر به اشتباه به جای یک نفر، دو نفر هیات علمی معرفی شده بود که یکی از آنها حذف شد.

رییس هیأت نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری افزود: برای هیات مدیره نظام پرستاری 159 شهرستان، 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر نیز به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

در دوره قبل انتخابات سازمان نظام پرستاری، اعتبارنامه اعضای هیات مدیره به هیات های نظارت شهرستان ها تفویض شده بود که با اجماع هیات نظارت مرکزی، مقرر شد اعتبارنامه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اعتراضات انتخابات سازمان نظام پرستاری اعلام شد

جزییات اعتراضات انتخابات سازمان نظام پرستاری اعلام شد