مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-19اجتماعي

لغزنده بودن محورهای چهارمحال و بختیاری در پی بارش باران


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن محورهای استان، گفت: تردد در محورها روان و به صورت عادی در حال انجام است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن محورهای استان، گفت: تردد در محورها روان و به صورت عادی در حال انجام است.

امین قوامی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مدیریت راهداری زمستانی و ایجاد ترددی روان در این فصل یکی از وظایف اصل این اداره کل است که از 14 آبان ماه تا 15 فروردین با پشتیبانی پلیس راه، هلال احمر و کلیه پرسنل این اداره انجام می شود.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره کل عهده دار حفظ و نگهداری، پشتیبانی و بازگشایی 308 کیلومتر بزرگراه، 732 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 388 کیلومتر راه روستایی و در مجموع 3 هزار و 772 کیلومتر کل راه های استان به منظور تسهیل در امر تردد روان جهت ناوگان حمل ونقل جاده های درون و برون استانی است.

وی ادامه داد: این مهم توسط 42 اکیپ مستقر در مرکز شهرستان ها، راهداری ها و راهدار خانه های واقع در گردنه های صعب العبور برفگیر با امکاناتی مشتمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزنده بودن محورهای چهارمحال و بختیاری در پی بارش باران

لغزنده بودن محورهای چهارمحال و بختیاری در پی بارش باران