مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-03اقتصادي

400 میلیارد ریال کالای قاچاق در بانه امحا و معدوم سازی شد


فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 276 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده و 565 نفر افراد فرصت طلب دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

- ایسنا/کردستان فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 276 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده و 565 نفر افراد فرصت طلب دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سردار محمدعارف سپهری، امروز11 مهر در مراسم امحای کالاهای قاچاق کشف شده در بانه، ضمن تبریک هفته فراجا و قدردانی از زحمات همکاران خود، اظهار کرد: هدف از این کار حمایت از تولید داخلی و مقابله جدی با ورود کالاهایی خارج از چرخه قوانین و مقررات، توسط یک عده افراد فرصت طلب و سودجو به داخل کشور است که تولید داخلی ما را تحت فشار قرار بدهند.

وی با اشاره به اقتدار مرزبانان و نمایش آن در کشف کالاهای قاچاق افزود: عموما کالاها و اقلامی بی کیفیت و غیر استاندارد بودند که به منظور تضعیف چرخه تولید داخلی قصد ورود داشتند و قبل از ورود به کشور این کالاها توسط همکاران ما متوقف شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان اضافه کرد: در این راستا 2109 پرونده قضایی تشکیل شده و 215 دستگاه وسیله نقلیه که در امر حمل و نقل و جا به جایی اقلام فعالیت داشتند، توقیف شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 میلیارد ریال کالای قاچاق در بانه امحا و معدوم سازی شد

400 میلیارد ریال کالای قاچاق در بانه امحا و معدوم سازی شد