مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-06بين الملل

افزایش تعداد شهدای حمله تروریستی حمص به 89 نفر


خبرگزاری سانا به نقل از وزارت بهداشت سوریه اعلام کرد که تعداد شهدای حمله تروریستی به دانشکده نظامی در حمص به 89 تن افزایش یافته و شمار مجروحان هم به 277 تن رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت سوریه در آماری غیر نهایی اعلام کرد که تعداد شهدای حمله تروریستی به جشن فارغ التحصیلی دانشکده افسری نظامی در حمص، به 89 تن از جمله 31 زن و 5 کودک افزایش یافته است.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت سوریه سانا ، وزارت بهداشت در اطلاعیه خود در فضای مجازی، تعداد مجروحان را هم 277 نفر اعلام کرد.

حسن الغباش وزیر بهداشت سوریه روز گذشته در گفت وگو با شبکه السوریه درباره وضعیت مجروحان این جنایت تروریستی گفته بود: شدت جراحات این افراد متفاوت بوده و کادر درمانی، در حال ایجاد تمامی تجهیزات پزشکی و انجام کلیه جراحی های مورد نیاز است و توانسته از همه مجروحان مراقبت کنند.

بعدازظهر روز گذشته (پنج شنبه، 5اکتبر) بود که تلویزیون رسمی سوریه از حمله پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی بر جای گذاشته است.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای این جنایت گروه های تروریستی در حمص را بشدت محکوم کرده و ضمن توصیف این اقدام تروریست ها به اقدامی بزدلانه، خواستار مؤاخذه کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد شهدای حمله تروریستی حمص به 89 نفر

افزایش تعداد شهدای حمله تروریستی حمص به 89 نفر