مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-07اقتصادي

همدان در اجرای پروژه های آبخیزداری عقب است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با اشاره به اینکه 300 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری در قالب سفر ریاست جمهوری به استان همدان تخصیص داده شده است، - ایسنا/همدان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با اشاره به اینکه 300 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری در قالب سفر ریاست جمهوری به استان همدان تخصیص داده شده است، گفت: به علت مهیا نشدن سهم وزارتخانه، در اجرای پروژه های آبخیزداری عقب هستیم.

اسفندیار خزایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هر هکتار عملیات آبخیزداری 3 تا 3.

5 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: اعتبارات داده شده جوابگوی نیازهای استان نیست البته در راستای حرکت به جلو در اجرای پروژه های آبخیزداری در حال انعقاد قرارداد 100 هزار هکتاری با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) هستیم که می تواند پیشران برای حرکت به جلو در اجرای پروژه های آبخیزداری است.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 900 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان استعداد اجرای طرح های آبخیزداری دارد، افزود: 749 هزار هکتار از عرصه های استان مطالعه شده که از این میزان 300 هزار هکتار اجرایی شده و بیش از 400 هزار هکتار طرح آماده اجراست.

خزایی با بیان اینکه سالانه 20 تا 30 هزار هکتار طرح آبخیزداری در استان همدان اجرا می شود، تصریح کرد: انعقاد قرارداد 100 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در اجرای پروژه های آبخیزداری عقب است

همدان در اجرای پروژه های آبخیزداری عقب است