مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-21فرهنگي

فرج اللهی: هیچ جشنواره ای به دلیل کمبود اعتبار تعطیل نشده است


مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران گفت: در همه حوزه ها در کشور کمبودهایی در زمینه های مختلف از جمله اعتبارات وجود دارد اما همه جشنواره های تقویمی انجمن هنرهای نمایشی برگزار شده و تاکنون هیچ جشنواره ای به دلیل کمبود اعتبار تعطیل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسرافیل فرج اللهی در حاشیه جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در گفت وگو با خبرنگاران رسانه ها اظهار داشت: جشنواره مریوان انصافا به بهترین نحو برگزار شد و چیزی غیر از این انتظار نمی رفت، برگزاری این جشنواره به صورت هر ساله در مریوان باعث شده مردم مریوان تعصب خاصی نسبت به آن داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم فرهنگ دوست مریوان استقبال بسیار عالی از جشنواره دارند، افزود: در زمینه جشنواره های تئاتر باید به نقطه ای برسیم که تمام مردم ایران همانند مردم مریوان از تئاترها استقبال بی نظیری داشته باشند.

فرج اللهی گفت: اگر به روزی برسیم که تئاتر وارد سبد فرهنگی مردم شود و ذائقه بیشتری نسبت به آن پیدا شود می توان گفت به نقطه ایده آل نزدیک شده ایم.

وی با بیان اینکه اداره کل هنرهای نمایشی امسال تئاتر را به  صورت صددرصد حمایت کرد، خاطرنشان کرد: این جشنواره چند سال در قالب جشنواره استانی و تئاتر فجر تعریف می شد و اکنون این نحوه برگزاری در جشنواره تئاتر خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرج اللهی: هیچ جشنواره ای به دلیل کمبود اعتبار تعطیل نشده است

فرج اللهی: هیچ جشنواره ای به دلیل کمبود اعتبار تعطیل نشده است