مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-18بين الملل

اوج جنایت صهیونیست ها با بمباران بیمارستانی در غزه


رژیم صهیونیستی در حالی مرتکب جنایت وحشیانه بمباران بیمارستانی در غزه شده است که رسانه ها و شخصیت های صهیونیستی سعی کرده اند فاجعه را به حملات موشکی مقاومت نسبت دهند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: هفدهم اکتبر 2023 در تاریخ جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی ثبت شد.

در این روز ماشین جنگی صهیونیستی با هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی بیش از یک هزار و 100 زن، کودک و مجروح فلسطینی را به شهادت رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع فلسطینی، در این حمله حتی به کودکان خردسالی که زیر دستگاه احیای تنفسی قرار داشتند، رحم نشد.

تنها چند دقیقه پس از وقوع جنایت هولناک و انتشار تصاویر آن در شبکه های خبری و رسانه های اجتماعی، امواج خروشان خشم مردم نسبت به این جنایت جهان را فراگرفت.

مسلمانان دنیا با بیرون آمدن از خانه های خود و تجمع در برابر سفارتخانه ها و مراکز نظامی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی خواستار اخراج جنایتکاران از کشورشان و جغرافیای فلسطین اشغالی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوال استریت ژورنال، صهیونیست ها برای ارتکاب این جنایت تنها نبودند و به وسیله بمب MK-84 غیرنظامیان فلسطینی را قتل عام کردند.

این بمب بزرگ ترین نوع از کلاس Mark-80 است که با آن ساختمان های بزرگ، کارخانه ها، پل ها، پناهگاه های زیرزمینی و آشیانه جنگنده ها را نابود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج جنایت صهیونیست ها با بمباران بیمارستانی در غزه

اوج جنایت صهیونیست ها با بمباران بیمارستانی در غزه