مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-02اقتصادي

چطور داروخانه صبا، مصداق یک داروخانه واقعا مدرن شد


شادی بهرامعلیان- بازارهای امروز از هر نوع که باشند، حالا دیگر به سبب تغییر نیازهای مشتریان بالقوه و بالفعل و همچنین تحول ابزارهای کسب و کار، دستخوش تغییرات گوناگونی شده اند.

به فراخور این موضوع، موفقیت در چنین بازارهایی نسبت به کسب و کارهای سنتّی، چالش های بیشتری داشته و دانش و مهارت بالاتری را می طلبد؛ خواه این دانش و مهارت در حوزه تخصّصی فعالیّت باشد و خواه از نظر شناخت اصول کسب و کار.

بر اساس مطالعات متنوع کاربردی حالا دیگر می توان گفت عوامل اصلی پیچیدگی بازارهای مدرن در گسترش حوزه عملکردِ کسب و کار، ورود ابزارها و فناوری های جدید و نیز شدت گرفتن رقابت در بازار است.

همچنین مشخص شده که این تغییرات، هم در فروش کالا و هم در ارائه خدمات، محسوس و جدی است.

این میان داروخانه ها یکی از انواع مراکز کسب و کار در جامعه اند که بی شک از پرترافیک ترین مکانهای مراجعه عموم مردم نیز هستند و از آنجا که این مراکز از موج تغییر و تحول حرفه ای دور نمانده اند، لازم است تا در رابطه با چگونگی و چیستی این تغییرات و وضع موجود و وضع مطلوب کسب و کار در آنها سخن گفته شود.

دکتر شادی دیانی ، دکتر داروساز و مهندس حسین دیانی ، کارشناس ارشد کسب و کار، دو تن از چهره های شناخته شده حوزه داروخانه داری در کلانشهر تهران و در سطح کشورند و از آنجا که داروخانه صب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور داروخانه صبا، مصداق یک داروخانه واقعا مدرن شد

چطور داروخانه صبا، مصداق یک داروخانه واقعا مدرن شد