مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 19:302023-09-25ورزشي

سهم 25 نفری استان البرز در بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو


تاکنون حضور 25 ورزشکار از استان البرز در کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین قطعی شده است.

- ایسنا/البرز تاکنون حضور 25 ورزشکار از استان البرز در کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین قطعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این خصوص گفت: کاروان 25 نفره استان البرز همراه با تیم های ملی رشته های مختلف جهت شرکت در بازی های آسیایی و پاراآسیایی راهی هانگژو چین می شوند.

وی ادامه داد: در بازی های آسیایی 11 نفر و در بازی های پاراآسیایی 14 نفر از استان البرز در قالب بازیکن، سرمربی، مربی و داور تیم های ملی را همراهی خواهند کرد.

فروغی عنوان کرد: محمد مقدسی در رشته شنا، راحله نادری در رشته کبدی، نغمه خوانجانی در رشته سوارکاری، مشکات الزهرا صفی در رشته تنیس، محمد سیاوشی در رشته هندبال، آرمین پاکزاد در رشته تیراندازی باکمان و مهدی حاجی موسایی در رشته تکواندو به عنوان بازیکن در بازی های آسیایی به مصاف حریفان می روند.

وی افزود: همچنین اسفندیار هوشمند به عنوان سرمربی تیم ملی سوارکاری، آتوسا فرهمند به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو، محمود وفایی به عنوان سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری و مرتضی فتحی به عنوان داور کبدی در این مسابقات حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 25 نفری استان البرز در بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو

سهم 25 نفری استان البرز در بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو