مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-09اجتماعي

آغاز بارش های پاییزی در بیش از 15 استان با هشدار سیل + اسامی


بر اساس هشدار زرد هواشناسی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش محسوس دما در استان های شمالی، شمال غرب و بخش هایی از مرکز را در بر می گیرد.

- جی پلاس؛ سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز (دوشنبه) تا پایان روز پنجشنبه در بیش از 17 استان خبر داد و اعلام کرد: احتمال جاری شدن روان آب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها وجود دارد.

طبق گزارش ایرنا بر اساس هشدار زرد هواشناسی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش محسوس دما در استان های شمالی، شمال غرب و بخش هایی از مرکز را در بر می گیرد.

امروز بارش ها در اردبیل، گیلان، غرب مازندران، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی خواهد بود و فردا (سه شنبه) در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، همدان، نیمه شمالی مرکزی، زنجان، قزوین و ارتفاعات در البرز و تهران بارندگی خواهیم داشت.

بارش ها روز چهارشنبه در اردبیل، گیلان، مازندران، غرب گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال کردستان، زنجان، قزوین و دامنه و ارتفاعات البرز، تهران و سمنان تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش های پاییزی در بیش از 15 استان با هشدار سیل + اسامی

آغاز بارش های پاییزی در بیش از 15 استان با هشدار سیل + اسامی