مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-20سياسي

صهیونیست ها با جنگ روایتی جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند


امام جمعه شهرکرد جنگ روایت ها در کنار جنایات وحشیانه صهیونیست ها را یادآور شد و توضیح داد: اینها با جنگ روایتی نیز به دنبال تحریف واقعیت هستند و قصد دارند جای مظلوم و ظالم را عوض کنند و جنایات درون غزه را به دیگری نسبت داده و خود را تبرئه کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد جنگ روایت ها در کنار جنایات وحشیانه صهیونیست ها را یادآور شد و توضیح داد: اینها با جنگ روایتی نیز به دنبال تحریف واقعیت هستند و قصد دارند جای مظلوم و ظالم را عوض کنند و جنایات درون غزه را به دیگری نسبت داده و خود را تبرئه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، امام جمعه شهرکرد امروز، 28 مهرماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به اینکه امروز مانند چند روز گذشته روز خروش مسلمانان علیه صهیونیسم خبیث و غاصب است، اظهار کرد: امروز در سراسر ایران اسلامی شاهد این اعلام انزجار و حرکت ارزشمند مردمی که پر از جوش و خروش است، هستیم و مردم با غیرت و حساسیت در اجتماعات خوب حضور می یابند.

وی با ذکر اینکه امروز بختیاری ها در محوطه مصلی اجتماع داشتند و خواهان اذن مقام معظم رهبری برای رزم بودند، ادامه داد: آنان خواهان این هستند که به غزه بروند و از ملت مظلوم غزه دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها با جنگ روایتی جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند

صهیونیست ها با جنگ روایتی جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند