مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:352023-09-27اجتماعي

زنگ اول، الفبای مهرورزی در مدرسه شهروندی


برنامه ریزی و اهتمام برای ترتیب آموزش های پایه شهروندی، توانمندسازی و آموزش مهارت های زندگی در بین دانش آموزان، باید بیش از همه در چارچوب نظام تعلیم و تربیت مدنظر قرار گیرد.

- خبرگزاری  فارس - تبریز-  جواد  آهنگری:  بهره گیری حداکثری از روش های موثر در شناخت اصول و تربیت شهروندان مسئولیت پذیر، شناسایی و بهره مندی مناسب دانش آموزان مناطق کم برخوردار از امکانات آموزشی، اتخاذ تمهیدات لازم در افزایش سطح خدمات و افزایش حمل و نقل عمومی، تمرکز و مشارکت خیران در حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و هدف گذاری ها و سیاست گذاری های همه جانبه و نظام مند با بهره گیری از شیوه های نوین و کارآمد در ساختار نظام آموزشی، با ایجاد عزم ملی و جلب همراهی همگانی امکان پذیر است.

   * باز آمد بوی ماه مدرسه صدای مهر و کلاس درس و مشق های ناتمام از راه رسید.

ذوق کیف و دفتر نو، شوق کودکانه و  سرآغاز رویش و طراوت.

  باز آمد بوی ماه مدرسه        بوی بازی های راه مدرسه  ما هم که همگی جا مانده ایم در خاطرات سال های دور از دوران مدرسه، با هر سن و سالی و با هر حرفه و شغل و مقام و مسلکی.

چه خوش ایامی به یاد است؛ صدای بابای مدرس ،  شیطنت بچه ها، نیم نگاه آقا ناظم، آقا معلم و نگاه ها، نوع لباس ها، رفتارها و هیاهوی هم کلاسی ها و همه و همه گویی الان هم صحنه هایی است در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ اول، الفبای مهرورزی در مدرسه شهروندی

زنگ اول، الفبای مهرورزی در مدرسه شهروندی