مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-05سياسي

ادیانی: اقدامات فراجا در مقابله با آتش افروزان موجب سرافرازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پیام تبریک سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خطاب به فرماندهان، - رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پیامی به مناسبت هفته انتظامی نوشت: اقدام های شجاعانه 100 روزه سال گذشته در مقابله با آتش افروزان و اغتشاشگران مایه مباهات و سرافرازی انتظامی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پیام تبریک سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خطاب به فرماندهان، رؤسا، مدیران و کارکنان انتظامی کشور آمده: با سیر و حرکت زمان، بار دیگر هفته انتظامی فرا رسید تا فرصت مغتنمی را برای مرور مجاهدت های خاموش، مظلومانه و پر برکت شما سبزپوشان افتخار آفرین فراهم سازد.

مجاهدت ها و خدمات گسترده، متنوع و سختی که زمان و مکان نمی شناسد، مرز ها و بیابان ها، جاده ها و روستا ها و شهرها، خشکی ها و دریا ها و جای جای این کشور پهناور در تمامی لحظات روز و شب، شاهدان و ناظران صامت این حقیقت اند و تصدیق کننده این ادعای متین اند که شما با همه وجود و توان خود، در حال خدمت صادقانه و بی منت به ملت بزرگوار ایران اسلامی هستید.

بر سخنوران و نویسندگان و اهل قلم و رسانه که شاهدان و ناظران ناطق اند، تبیین این حقایق برای مردم عزیز ما، یک مسئولیت حتمی دینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیانی: اقدامات فراجا در مقابله با آتش افروزان موجب سرافرازی است

ادیانی: اقدامات فراجا در مقابله با آتش افروزان موجب سرافرازی است