مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-22بين الملل

چرا نتانیاهو بر ادامه جنگ اصرار دارد؟


گفتاردرمانی کاذب نتانیاهو در مواجهه با عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی نه تنها منجر به اقبال ساکنان اراضی اشغالی نشده، بلکه بیش از هر زمان دیگری منجر به افزایش خشم شهرک نشینان و دیگران نسبت به نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - بصیرت نوشت: قدر متیقن تحولات اخیر نوار غزه بر همگان مشخص است: شکست محرز صهیونیست ها در جنگ اطلاعاتی و نظامی با حماس.

در این معادله، نتانیاهو مصداق عینی ناکامی رژیم اشغالگر قدس محسوب می شود.

حتی ژنرال های ارتش صهیونیستی و سیاستمداران وابسته به حزب لیکود (حزب متبوع نتانیاهو) اذعان کرده اند که متعاقب عملیات طوفان الاقصی شوکه شده و قدرت محاسبات حداقلی خود را در پیش بینی و مواجهه با مقاومت فلسطین از دست داده اند.

در چنین شرایطی خط قرمز نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس پایان جنگ است، زیرا با اعلام آتش بس (به هر نحو ممکن)، وی در برابر خشم گسترده تر ساکنان اراضی اشغالی نسبت به شکست همزمان در جبهه سیاسی و نظامی چاره ای جز استعفا و برکناری ناخواسته از قدرت ندارد.

نظرسنجی هایی که معنادار است گفتار درمانی کاذب نتانیاهو در مواجهه با عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی نه تنها منجر به اقبال ساکنان اراضی اشغالی نسبت به وی و کابینه اش نشده، بلکه بیش از هر زمان دیگری منجر به افزایش خشم شهرک نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نتانیاهو بر ادامه جنگ اصرار دارد؟

چرا نتانیاهو بر ادامه جنگ اصرار دارد؟