مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-10بين الملل

حمایت غافلگیرکننده عربستان از طوفان الاقصی


عربستان سعودی در حرکتی غافلگیرکننده در پیامی به سران کاخ سفید و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همچنان در کنار فلسطینی ها می ماند و به تمام مذاکرات برای عادی سازی روابط با اسراییل پایان می دهد -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اطلاعات آنلاین ، برخی از منابع خبری از عدم حمایت کشورهای عربستان و چند کشور عربی از اسراییل در مواجهه با عملیات بزرگ طوفان الاقصی خبر داده اند.

وبسایت آمریکایی اکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که عربستان سعودی و چند کشور عربی که با اسراییل رابطه رسمی دارند درخواست واشنگتن علیه حماس بعد از عملیات طوفان الاقصی را رد کرده اند.

این رسانه آمریکایی همچنین نوشت که عربستان و چند کشور عربی که توافق عادی سازی با اسراییل امضا کرده اند، درخواست آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا برای محکوم کردن جنبش حماس فلسطین بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی را رد کردند.

این رسانه آمریکایی افزود: بلینکن با فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی درباره این عملیات فلسطینی ها صحبت کرد و بعد از این گفتگو بن فرحان اعلام کرد که عربستان حمله حماس را محکوم نمی کند.

گفتنی است که وزارت خارجه عربستان سعودی روز شنبه بعد از عملیات طوفان الاقصی با صدور بیانیه ای با اشاره به درد و رنج و مصائب فلسطینی ها اعلام کرد که عربستان بار ها نسبت به خطرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت غافلگیرکننده عربستان از طوفان الاقصی

حمایت غافلگیرکننده عربستان از طوفان الاقصی