مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-14ورزشي

هدف گذاری برچیده شدن 61 مدرسه سنگی ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ماه


مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس گفت: 485 مدرسه سنگی در استان وجود دارد که 61 مورد آن برای دو سال هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس در جشنواره شهید رجایی در محور اجرای سیاست های دولت جهادی و مردمی سیزدهم رتبه برتر را کسب کرد.

در همین خصوص سید رضا حسینی نیک در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اینکه نوسازی مدارس به عنوان مجری پروژه های آموزشی، ورزشی و فرهنگی است گفت: با تغییر دولت 106 پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی که مربوط به دهه 80 و حتی سال های قبل از 95 بوده نیمه تمام بودند که 84 مورد رها شده بود و استان در کمای ساخت و فضای آموزشی بود.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد افزود: روزی که به عنوان مدیرکل معارفه شدم رییس سازمان گفت که کهگیلویه و بویراحمد استانی است که پروژه های آن طولانی می شود، پروژه ها را با چند پیمانکار می سازند و گران می سازند که از ما خواستند مدت زمان پروژه ها کوتاه شود و با یک پیمانکار به نتیجه برسند.

وی عنوان کرد: علاوه بر 106 پروژه ای که از سنوات قبل بود 110 پروژه جدید تعریف کردیم که مجموعه پروژه های نوسازی مدارس جدای از تعمیرات سرویس بهداشتی، مناقصات تجهیزات، سیستم گرمایشی، مناقصات آسفالت و سایر موارد 240 پروژه بود که بیش از 200 پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برچیده شدن 61 مدرسه سنگی ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ماه

هدف گذاری برچیده شدن 61 مدرسه سنگی ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ماه