مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-02سياسي

سیستان و بلوچستان نباید در زمینه بودجه ریزی با استان های دیگر در یک تراز باشد


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مدیران بایستی کارها را شبانه روزی و جهادی پیگیری کنند، گفت: کار جهادی یعنی کاری که دقیق، آینده نگر و با مبنای علمی باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مدیران بایستی کارها را شبانه روزی و جهادی پیگیری کنند، گفت: کار جهادی یعنی کاری که دقیق، آینده نگر و با مبنای علمی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی شامگاه یکشنبه در جلسه با مدیران سازمان امور مالیاتی استان با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد اظهار کرد: استان سیستان بلوچستان با 1630 کیلومتر مرز، پهناورترین استان کشور که با توجه به شرایط استان نباید در زمینه مالیاتی و بودجه ریزی با استان های دیگر در یک تراز باشد.

کرمی بیان داشت: بودجه ریزی نامتناسب باعث ایجاد فاصله در روند توسعه و رشد استان ها می شود.

وی تاکید کرد: با اقدامات زیرساختی و بلندمدت، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها، رشد چرخه تولید استان، ایجاد کارخانه ها، رشد شهرک های صنعتی و راه اندازی کارخانه های فرآوری مواد معدنی شاهد توسعه و پیشرفت استان خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود، استان باید به صادر کننده میوه های گرمسیری و دام در سطح منطقه تبدیل شود و در حوزه اقتصاد دریا می تواند نیازهای کل کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان نباید در زمینه بودجه ریزی با استان های دیگر در یک تراز باشد

سیستان و بلوچستان نباید در زمینه بودجه ریزی با استان های دیگر در یک تراز باشد