مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 16:052023-09-29سياسي

هدف دشمن خدشه دار کردن وحدت بین شیعه و سنی است


هدف دشمن شکست خورده مخدوش کردن وحدت بین شیعه و سنی در ایران است و مردم باید هم چنان بصیرت و هوشیاری خود را در مقابل این هجمه ها به کار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: امروز مولفه وحدت نجات بخش جهان اسلام است که دشمن با تمام توان ،آن را هدف گرفته و برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان تلاش می کند.

وی افزود: دشمن به واسطه بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران که همواره پای نظام و انقلاب بودند و با هوشیاری دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه و نیروهای امنیتی در تمام میادین شکست خورده و امروز آماده برای حمله به وحدت مردم است که این هوشیاری را می طلبد و باید هم چنان مراقب بود.

امام جمعه پل دختر گفت: طی ماه های اخیر بیش از 400 بمب انتحاری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شده که حدود 40 بمب از آنها برای ایام محرم و صفر آماده شده بود و حدود 200 تروریست تکفیری دستگیر و ضربه سنگینی به اغتشاش قبل از اینکه کاری انجام دهند،وارد شد.

وی افزود: همچنین توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) جاسوس هایی که مستقیم با اسراییل در ارتباط بودند در ایران دستگیر شدند که این یک موفقیت بزرگ برای دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی است و نمازگزاران پل دختری نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن خدشه دار کردن وحدت بین شیعه و سنی است

هدف دشمن خدشه دار کردن وحدت بین شیعه و سنی است