مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-29سياسي

نخستین پیام ماهواره نور 3 بدنیا چه بود؟


امام جمعه تبریز با اشاره به پرتاب ماهواره بومی کشورمان با نام نور 3 گفت: این موفقیت در واقع درخشش گفتمان ما می توانیم در ابعاد جهانی است پرتاپ ماهواره نور 3 یک پیام مهم نیز به دشمن ارسال کرده و آن اینکه پروژه تحریم شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) اظهار کرد: این هفته سومین ماهواره  بومی کشورمان  با نام نور 3 به فضا پرتاب  شد و با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین قرار گرفت این ماهواره با تمرکز بر کاربرد اطلاعاتی مجموعه ای از دریافت ها را به فرستنده اصلی  ارسال و نیازهای کشورمان را در حوزه اطلاعاتی رفع خواهد کرد ما در دنیا  دهمین کشور هستیم که هم ماهواره و هم بر داریم و اولین کشور اسلامی هستیم که به این موفقیت دست پیدا کرده ایم.

وی افزود: سران رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند که با این پرتاپ ایران قادر است به هر نقطه ای از کره زمین دسترسی یابد و یکی از مسئولان  آمریکایی نیز بابت پیشرفت های ایران در حوزه قضایی ابراز نگرانی کرده است.

همه اینها نشان از آن دارد که رژیم صهیونیستی و غربی ها از پیشرفتی که دانشمندان ایرانی خلق می کنند ناراضی بوده و سعی دارد در مقابل پیشرفت ها مانع ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیام ماهواره نور 3 بدنیا چه بود؟

نخستین پیام ماهواره نور 3 بدنیا چه بود؟