مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-30فرهنگي

تشریح برنامه های هفته کودک و بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمان


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در بخش دیگر این نشست، شعار هفته ملی کودک را «کودکی بهتر، زندگی بهتر» ذکر کرد و گفت: هفته ملی کودک امسال از 15 تا 21 مهرماه با آغاز طرح « شصتم خبردار شد» در مراکز فرهنگی هنری کانون استان کرمان برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در بخش دیگر این نشست، شعار هفته ملی کودک را کودکی بهتر، زندگی بهتر ذکر کرد و گفت: هفته ملی کودک امسال از 15 تا 21 مهرماه با آغاز طرح شصتم خبردار شد در مراکز فرهنگی هنری کانون استان کرمان برگزار می شود.

اکبر خدادادی امروز هشتم مهرماه در نشست خبری پیرامون برنامه های هفته ملی کودک، بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی، اکران انیمیشن سینمایی بچه زرنگ ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تخصصی ترین نهاد برای کودک و به ویژه نوجوان معرفی و اظهار کرد: رسانه ها در به رسمیت شناختن دوران کودکی و زیست جهان کودک که در آموزه های دینی و علمی ما و نگاه صاحب نظران اهمیت بسیار ویژه ای دارد، می توانند کمک کننده باشند.

او با اشاره به اینکه مبتنی بر آیه شریفه قرآن کلید واژه پرورش بر آموزش اولویت دارد، افزود: برنامه روش مند و هدف مند کانون پرورش فکری در کنار پرداختن به سرگرمی، متناسب با روانشناسی رشد و بیان هنرمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته کودک و بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمان

تشریح برنامه های هفته کودک و بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمان