مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 19:202023-09-27اجتماعي

افتتاح مدرسه استثنایی خیرساز 9 کلاسه در کرمان


مدرسه استثنایی خیرساز 9 کلاسه «پگاه پریدار» با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از خیران و مسئولان در ششمین روز از هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان مدرسه استثنایی خیرساز 9 کلاسه پگاه پریدار با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از خیران و مسئولان در ششمین روز از هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

رضا رضایی امروز، پنجم مهرماه در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز با بیان اینکه در آموزش و پرورش استان هیچ تفاوتی بین دانش آموزان استثنایی و عادی وجود ندارد، اظهار کرد: خدمت به دانش آموزان استثنایی منشاء خیر و برکت است.

وی ارائه خدمات به دانش آموزان با نیازهای ویژه را حق آن ها و وظیفه آموزش و پرورش دانست و گفت: تلاش ما این است که با تغییر نگاه، تفاوتی میان دانش آموزان با نیازهای ویژه و سایر دانش آموزان نباشد تا برابری آموزشی و تربیتی را به طور کامل محقق کنیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقصی نقاط کشور افزود: باید خدمات نظام و انقلاب در قالب جهاد تبیین برای مردم بیان شود زیرا وضعیت کنونی کشور در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و ورزشی قابل مقایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه استثنایی خیرساز 9 کلاسه در کرمان

افتتاح مدرسه استثنایی خیرساز 9 کلاسه در کرمان