مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 19:512023-10-21ورزشي

آغازبکار یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات در شهر میراث جهانی یزد


مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی وزشی شهرداری یزد گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده از امسال، هر ساله المپیاد ورزشی محلات یزد از مهرماه آغاز و تا اسفندماه هر سال به پایان خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مصطفی زارع زاده شامگاه امروز در نشست خبری یازدهمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد که در محل زورخانه علی ابن ابیطالب برگزار شد، اظهار کرد: این دوره المپیاد ورزشی با هدف نشاط عمومی در محلات مختلف یزد و با مشارکت اقشار مختلف شهروندان یزدی برگزار می شود.

وی با بیان این که در سال گذشته المپیاد تا خردادماه امسال ادامه پیدا کرد، افزود: امسال این رویداد فرهنگی ورزشی از 20 مهرماه آغاز و تا اسفندماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی وزشی شهرداری یزد گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است از این به بعد از المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد از مهرماه آغاز و تا اسفندماه هر سال به پایان برسد.

زارع زاده با بیان این که امسال 37 هیأت ورزشی در 65 رشته کمک کار این رویداد فرهنگی ورزشی هستند، تصریح کرد: دوشنبه دوم آبانماه مراسم افتتاح رسمی یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد در وزرشگاه وحدت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازبکار یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات در شهر میراث جهانی یزد

آغازبکار یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات در شهر میراث جهانی یزد