مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-04اقتصادي

تغییرات قیمت در بازار میوه با ورود فصل پاییز+ جدول


با ورود فصل پاییز، قیمت در بازار میوه تغییراتی داشته و رنگ و بوی بازار هم تغییر کرده است، در این میان 5 نکته هم در بازار میوه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جدیدترین قیمت عمده فروشی میوه در میدان مرکزی میوه وتره بار تهران برای 54 قلم میوه و سبزی منتشر شد، این در حالی است که با آمدن پاییزرنگ و بوی میوه ها هم عوض شده و برخی میوه های تابستان جای خود را به میوه های پاییزه داده اند و قیمت ها هم متفاوت تر شده است.

فهرست کامل قیمت ها در زیر دیده می شود: در فهرست قیمتی که از سوی اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران منتشر شده است چند نکته اساسی وجود دارد: 1- در بازار عمده فروشی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران میوه های خارجی هم وجود دارد، در این بازار آناناس کارتنی از یک میلیون تومان تا یک میلیون و 150 هزار تومان فروخته می شود.

موز هم از انواع اکوادور تا هندی تا کیلویی 60 هزار تومان عرضه می شود.

2- فصل میوه های تابستانه که تمام می شود قیمت این نوع میوه ها هم کاهشی شده است، ارزانترین میوه تابستانه هندوانه کیلویی 3 هزار تا 7 هزار تومان است، اما در بازار تهران هم هندوانه را کیلویی 3500 تومان می فروشند، طالبی و خربزه همچنان قیمت بالایی دارد و کیلویی 12 هزار تومان عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات قیمت در بازار میوه با ورود فصل پاییز+ جدول

تغییرات قیمت در بازار میوه با ورود فصل پاییز+ جدول