مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-08اقتصادي

هزینه 600 میلیون تومانی برای افتتاح بخش پژوهشگران دو کتابخانه بروجرد


رییس نهاد کتابخانه های عمومی بروجرد از هزینه 600 میلیون تومانی برای افتتاح بخش پژوهشگران دو کتابخانه این شهرستان خبر داد و گفت: بروجردشناسی در کتابخانه های عمومی راه اندازی شود.

- ایسنا/لرستان رییس نهاد کتابخانه های عمومی بروجرد از هزینه 600 میلیون تومانی برای افتتاح بخش پژوهشگران دو کتابخانه این شهرستان خبر داد و گفت: بروجردشناسی در کتابخانه های عمومی راه اندازی شود.

فرهاد سوداگر امروز 16 مهرماه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی که در کتابخانه باهنر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: بخش پژوهشگران کتابخانه شهید باهنر و دکتر آیتی هر کدام ظرفیت پذیرش 30 نفر از کسانی که مایل به مطالعه در محیطی آرام دارند را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: برای این بخش بالغ بر 600 میلیون تومان هزینه شده و باید بخش بروجردشناسی نیز در کتابخانه های عمومی شهرستان راه اندازی شود.

رییس نهاد کتابخانه های عمومی بروجرد تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 2 نمایشگاه کتاب در مناسبت های ملی و مذهبی و هفت ویژه برنامه فرهنگی با اعتبار 16 میلیون تومان در سطح شهرستان برگزار شده است.

حمید آقایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نیز در این جلسه، اظهار کرد: بروجرد ظرفیت های بالایی در زمینه تألیف کتاب دارد و سالانه تعداد زیادی کتاب در حوزه های مختلف از نویسندگان این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 600 میلیون تومانی برای افتتاح بخش پژوهشگران دو کتابخانه بروجرد

هزینه 600 میلیون تومانی برای افتتاح بخش پژوهشگران دو کتابخانه بروجرد