مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-05اقتصادي

به کارگیری ظرفیت فناوری ارتباطات واطلاعات در کشاورزی هوشمند در استان زنجان


مدیرکل فناوری ارتباطات واطلاعات استان زنجان از همکاری در ارائه یک نمونه موفق گلخانه هوشمند جهت ترغیب فعالان کشاورزی برای هوشمندسازی در استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل فناوری ارتباطات واطلاعات استان زنجان از همکاری در ارائه یک نمونه موفق گلخانه هوشمند جهت ترغیب فعالان کشاورزی برای هوشمندسازی در استان خبر داد.

حامد سرایی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که در کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال استان زنجان، زمینه های اولویت دار استان در دو حوزه کشاورزی هوشمند با محوریت گلخانه های هوشمند و تولید محتوا در فضای ابری تعیین شده است، گفت: با توجه به این که در استان زنجان، کشاورزی به عنوان دومین رکن اقتصادی محسوب شده و از سویی دیگر با مشکل کاهش منابع آبی مواجه هستیم، از این رو بهره وری در حوزه کشاورزی مورد تأکید مسئولان نیست.

مدیرکل فناوری ارتباطات واطلاعات استان زنجان افزود: بر اساس مصوبه کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال استان و نظر به اهداف وزارت فناوری ارتباطات واطلاعات، در این راستا از سال گذشته، تصمیم بر ایجاد نمونه ای موفق از به کارگیری ظرفیت فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه کشاورزی با هدف ترویج هوشمندسازی و ارتقاء بهره وری در این حوزه اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری ظرفیت فناوری ارتباطات واطلاعات در کشاورزی هوشمند در استان زنجان

به کارگیری ظرفیت فناوری ارتباطات واطلاعات در کشاورزی هوشمند در استان زنجان