مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-07سياسي

حمایت کمیته امداد استان کرمان از 66 هزار و 521 خانوار روستایی


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت این نهاد از 66 هزار و 521 خانوار روستایی و عشایر با جمعیتی بالغ بر 161 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت این نهاد از 66 هزار و 521 خانوار روستایی و عشایر با جمعیتی بالغ بر 161 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند خبر داد.

ناصر عسکری نژاد امروز 15 مهرماه با گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر گفت: بیش از نیمی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عزیزان روستایی و عشایری تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان باید در نهایت تکریم باشد و این موضوع همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است، افزود: خیلی از عشایر، مرزداران ما هستند که باید به آن ها خدمات رسانی کنیم و دولتمردان در کنار کمیته امداد قدم های بزرگی برای روستاییان و عشایر برداشته اند.

عسکری نژاد با اشاره به اینکه 66 هزار و 521 خانوار روستایی و عشایر با جمعیتی بالغ بر 161 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: در راستای توانمندسازی این قشر از جامعه هدف، کمیته امداد در سرفصل های مختلف به آن ها خدمات ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد استان کرمان از 66 هزار و 521 خانوار روستایی

حمایت کمیته امداد استان کرمان از 66 هزار و 521 خانوار روستایی