مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-02بين الملل

وزیر دفاع سابق آمریکا: پوتین امیدوار است ترامپ دوباره رییس جمهور شود


وزیر دفاع سابق آمریکا ضمن انتقاد از دونالد ترامپ و سایر جمهوری خواهان، خواستار کمک های بیشتر برای اوکرین در مقابل جنگ با روسیه شد و ادعا کرد که «ولادیمیر پوتین منتظر پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است.

- وزیر دفاع سابق آمریکا ضمن انتقاد از دونالد ترامپ و سایر جمهوری خواهان، خواستار کمک های بیشتر برای اوکرین در مقابل جنگ با روسیه شد و ادعا کرد که ولادیمیر پوتین منتظر پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارک اسپر وزیر دفاع وقت دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگار سی بی اس مبنی بر اینکه اگر ترامپ در رقابت انتخابات 2024 پیروز شود، آمریکایی ها باید چه انتظاری داشته باشند، گفت: من فکر می کنم که او هر چه را می گوید انجام خواهد داد.

اسپر تصریح کرد: شاید او تلاش کند برای توافقی میان روسیه و اوکراین، مذاکره کند اما کارساز نخواهد بود.

تنها شخصی که می تواند به این جنگ خاتمه دهد، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه است و او به این زودی چنین کاری را انجام نخواهد داد.

وی افزود: من فکر می کنم ترامپ سریعا ارسال بودجه به اوکراین را قطع خواهد کرد و از طرح ارسال بودجه به ناتو خارج و یا اصلا شاید از این ائتلاف خارج شود؛ اقدامی که برای امنیت ملی ایالات متحده فاجعه بار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع سابق آمریکا: پوتین امیدوار است ترامپ دوباره رییس جمهور شود

وزیر دفاع سابق آمریکا: پوتین امیدوار است ترامپ دوباره رییس جمهور شود