مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 00:052023-09-23سياسي

یزدی خواه: آزادی بیان، گهر گرانبها در کشور ما هدیه انقلاب است


نائب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه آزادی بیان قبل انقلاب معنایی نداشت، گفت: آزادی بیان، گهر گرانبها در کشور ما هدیه انقلاب است.

- سید علی یزدی خواه نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا با اشاره به صحبت های برخی از اصلاح طلبان مبنی بر وجود آزادی بیان در این روزها در سطح جامعه، گفت: به برکت مجاهدات امام راحل و عظیم الشأن در سال های دهه 50 و 60 یک آزادی به مردم کشور ما هدیه شد این گهر گران بها آزادی بیان است.

وی با تأکید بر اینکه آزادی بیان قبل انقلاب معنایی نداشت، گفت: اگر قبل انقلاب انتقادی انجام می شد در برابر آن زندانی، تبعید، اخراج رقم می خورد در بعضی مواقع به خاطر نبود آزادی بیان فرد اگر انتقاد می کرد ممکن بود جانش به خطر بیفتد.

 در آن زمان کمترین انتقاد غیر رسمی در محیط کار مصادف با اخراج از محیط کار بود.

نائب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ایران و ملت ایران باید قدر این آزادی بیان را بدانند و به روح پر فتوح امام (رحمه الله) و شهدای کشور درود فرستند.

یزدی خواه اظهار کرد: این آزادی بیان در کشور ما فضایی را فراهم کرده که روزنامه نگاران اصلاح طلب، منتقد و دگر اندیش با آزادی کامل و احساس آرامش و با اطمینان خاطر تراو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی خواه: آزادی بیان، گهر گرانبها در کشور ما هدیه انقلاب است

یزدی خواه: آزادی بیان، گهر گرانبها در کشور ما هدیه انقلاب است