مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-17سياسي

سرنوشت کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان به کجا رسید؟


علیرضا قربانی تور جدید کنسرت های خود را شروع و اسامی چند شهر را به عنوان مقصد گروه خود اعلام کرد، در میان شهرهای اعلام شده مجوز برگزاری این کنسرت در شهر اصفهان صادر نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر خبرگزاری فارس ، علیرضا قربانی تور کنسرت قبلی خود را از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری شروع کرده بود و با 30 شب اجرا در کاخ سعدآباد تهران به آن پایان داد.

حالا بعد از استراحتی چند ماهه تور جدید کنسرت علیرضا قربانی شروع شده است تا شهرهای جدیدی میزبان صدای او باشند ، شهرهای جدیدی مانند یزد، شهرکرد، تبریز، ساری و شیراز و .

به عنوان مقاصد گروه او اعلام شده اند.

این هنرمند 23، 24 و 25 مهرماه در شیراز کنسرت دارد و سپس در ادامه این مسیر 30 مهر و یکم و دوم آبان در تبریز و پنجم و ششم آبان نیز در ساری میزبان مخاطبان خواهد بود.

اصفهان مجوز نداد طبق اعلام قبلی کنسرت شهر اصفهان که برای روزهای 21، 22 و 23 مهرماه برنامه ریزی شده بود که به دلیل صادر نشدن مجوز، کنسل شد و گروه در تدارک هستند که برنامه جدیدی برای ماه های آتی برنامه ریزی کنند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

بعد از اعلام این خبر عده ای وجود بانوان نوازنده را دلیلی بر عدم اعطای مجوز به این کنسرت در شهر اصفهان عنوان کردند، اما فارغ از حدس و گمان ها از علت این اتفاق باید با توجه به برگزاری این کنسرت در دیگر شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان به کجا رسید؟

سرنوشت کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان به کجا رسید؟