مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-12بين الملل

سازمان ملل: وضعیت انسانی در غزه وخیم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «برایان لندر» معاون امور اضطراری برنامه جهانی غذای سازمان ملل امروز پنجشنبه (12 اکتبر، 20 مهر) گفت وضعیت انسانی در غزه به دلیل محدودیت مواد غذایی و آب که به سرعت رو به اتمام است، - معاون امور اضطراری برنامه جهانی غذای سازمان ملل گفت وضعیت انسانی در غزه به دلیل محدودیت مواد غذایی و آب وخیم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برایان لندر معاون امور اضطراری برنامه جهانی غذای سازمان ملل امروز پنجشنبه (12 اکتبر، 20 مهر) گفت وضعیت انسانی در غزه به دلیل محدودیت مواد غذایی و آب که به سرعت رو به اتمام است، وخیم است.

این مقام سازمان ملل هشدار داد این نهاد در محل و در حال پاسخگویی است و افزود: به هزاران نفری که در مدارس و جا های دیگر در سراسر این منطقه پناه گرفته اند، غذا می دهیم، اما خیلی زود (مواد غذایی) تمام می شود.

  پیش تر، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد باید اجازه داده شود تا تجهیزات حیاتی نجات بخش که شامل آب، غذا و سوخت می شود، وارد نوار غزه شود.

بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم صهیونیستی در روز شنبه، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: وضعیت انسانی در غزه وخیم است

سازمان ملل: وضعیت انسانی در غزه وخیم است