مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 21:152023-09-28ورزشي

هاشمی: پیگیر پاداش ورزشکاران هستیم/ تاکید رییس جمهور بر تامین نیاز های ورزشکاران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ملی پوشان پاراوزنه برداری پیش از اعزام به بازی های پارآسیایی هانگژو ضمن عرض خداقوت به ورزشکاران و کادر فنی و آرزوی موفقیت برای کاروان ایران گفت: - وزیر ورزش و جوانان پیش از اعزام ملی پوشان پاراوزنه برداری در رقابت های هانگژو با آن ها دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ملی پوشان پاراوزنه برداری پیش از اعزام به بازی های پارآسیایی هانگژو ضمن عرض خداقوت به ورزشکاران و کادر فنی و آرزوی موفقیت برای کاروان ایران گفت:  رشته پاراوزنه برداری یکی از رشته های مدال آور است که باید توجه ویژه ای به آن شود و ما به خوبی آگاهیم که اردو ها را در چه شرایطی و با چه سختی هایی سپری کرده اید و وظیفه ما است که پیگیر رفع مشکلاتتان باشیم.

وی در ادامه درخصوص پاداش های ورزشکاران اظهار داشت: تاکنون وزارت ورزش و جوانان و کمیته پارالمپیک تصمیم گیری در این خصوص نکرده و قطعا تصمیمی خواهیم گرفت که انگیزه شما مضاعف شود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه وظیفه ما حمایت و پشیبانی از ورزشکاران پارا است، بیان کرد: ما تلاش می کنیم هیچ کوتاهی در بخشی که مربوط به وظایف ما در وزارت ورزش و جوانان و صندوق در راستای پاداش ورزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: پیگیر پاداش ورزشکاران هستیم/ تاکید رییس جمهور بر تامین نیاز های ورزشکاران

هاشمی: پیگیر پاداش ورزشکاران هستیم/ تاکید رییس جمهور بر تامین نیاز های ورزشکاران