مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-28سياسي

فرایند تدوین لایحه بودجه 1403 شهرداری تهران آغاز شد


با ابلاغ رسمی معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، فرایند تدوین لایحه بودجه 1403 شهرداری تهران آغاز شد.

- با ابلاغ رسمی معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، فرایند تدوین لایحه بودجه 1403 شهرداری تهران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با ابلاغ رسمی از سوی مجید باقری معاون شهردار تهران، معاونت های شهرداری پایتخت، بودجه پیشنهادی خود برای سال 1403 را برای بررسی به معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ارسال خواهند کرد.

در این ابلاغیه از معاونت های شهرداری تهران خواسته شده که در بودجه پیشنهادی خود، در سقف مبالغ اعلامی طبق جدول تسهیم بودجه، به تفکیک اعتبارات هزینه ای، تملک دارایی ها سرمایه ای، تملک دارایی های مالی، مصارف عمومی و اختصاصی هر واحد را لحاظ کنند.

طبق این ابلاغیه، اعتبارات مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان رسمی و قراردادی مناطق و واحدهای ستادی و همچنین اعتبارات مربوط به جبران هزینه سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات تابعه طبق افزایش های قانونی به صورت جداگانه و توسط اداره کل برنامه و بودجه محاسبه و منظور خواهد شد.

در این ابلاغیه همچنین تصریح شده است: تهیه و ارائه پیش بینی بودجه سال 1403 می بایست با توجه به برش سال سوم برنامه چهارم تحول و پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند تدوین لایحه بودجه 1403 شهرداری تهران آغاز شد

فرایند تدوین لایحه بودجه 1403 شهرداری تهران آغاز شد