مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-06اقتصادي

کمپرسور ایرانی جایگزین کمپرسور آمریکایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در مراسم انعقاد قرارداد ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی پالایشگاه های لاوان و کرمانشاه گفت: - مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: توسعه فناوری شروع شده و ما باید آن را ادامه داده و از مرز های کشور عبور کنیم، امروز کمپرسوری را که ما ساختیم جای کمپرسور ایرانی را گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در مراسم انعقاد قرارداد ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی پالایشگاه های لاوان و کرمانشاه گفت: ما امروز در همه حوزه های کیفی سازی و کمی سازی به دانش فنی دست یافته ایم.

سالاری با بیان اینکه یکی از چالش های ما همواره نفت کوره بوده، گفت: روزی که طرح RCD را در پالایشگاه شازند اجرا کردیم کاتالیست را در اختیار ما قرار ندادند، اما امروز در این حوزه به خودکفایی رسیده ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه در زمینه تولید و دانش فنی کاتالیست به خودکفایی رسیده ایم و اکنون صادرات انجام می دهیم، تصریح کرد: امروز در باک خودرو هایی ونزوئلایی بنزین ایرانی استفاده می شود و این افتخاری برای دانشگاه و شرکت های دانش بنیان ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپرسور ایرانی جایگزین کمپرسور آمریکایی شد

کمپرسور ایرانی جایگزین کمپرسور آمریکایی شد