مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-29اقتصادي

اولین جلسه کمیته راهبری تنظیم بازار میوه شب عید گیلان برگزار شد


اولین جلسه کمیته راهبری تنظیم بازار میوه استان گیلان به منظور تامین میوه ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز 1403 با حضور اعضای کمیته در سازمان جهاد کشاوررزی تشکیل شد.

- ایسنا/گیلان اولین جلسه کمیته راهبری تنظیم بازار میوه استان گیلان به منظور تامین میوه ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز 1403 با حضور اعضای کمیته در سازمان جهاد کشاوررزی تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، صالح محمدی، در این جلسه با اشاره به میوه مورد نیاز برای تنظیم بازار ایام پایانی سال جاری و نوروز گفت: مقدار 150 الی 200 تن سیب درختی و 150 الی 200 تن پرتقال برای تامین نیاز بازار ایام پایانی سال جاری و نوروز برای استان گیلان در نظر گرفته شده است و به منظور حمایت از باغداران و کشاورزان استان و تنوع در سبد میوه مصرفی خانوار نسبت به خرید و عرضه کیوی و سایر ارقام پرتقال بومی گیلان نیز مبادرت خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان افزود: در راستای برنامه ریزی هر چه دقیق تر برای تنظیم بازار شب عید، اداره کل صمت استان به زودی به منظور انتخاب مباشر تامین و توزیع میوه، نسبت به استعلام از متقاضیان بخش های خصوصی و اتاق اصناف اقدام کرده و در جلسه آتی کمیته راهبری میوه نسبت به معرفی مباشر تامین و توزیع میوه شب عید اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه کمیته راهبری تنظیم بازار میوه شب عید گیلان برگزار شد

اولین جلسه کمیته راهبری تنظیم بازار میوه شب عید گیلان برگزار شد