مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-08بين الملل

حزب الله: اسراییل از نشست های عربی و اسلامی ترسی ندارد، ترس دشمن از مقاومت است


عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در سخنانی با انتقاد غیرمستقیم از بی تاثیر بودن نشست های کشورهای عربی و اسلامی درباره جنگ غزه، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تنها از مقاومت هراس دارد نه این نشست ها.

- عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در سخنانی با انتقاد غیرمستقیم از بی تاثیر بودن نشست های کشورهای عربی و اسلامی درباره جنگ غزه، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تنها از مقاومت هراس دارد نه این نشست ها.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد: ملت سرافراز فلسطین روی نشست اضطراری سران عرب حساب نمی کنند، بلکه روی استراتژی مقاومت، موشک ها، تفنگ ها و سلاح های رزمندگان مقاومت که رهبران و بزرگان این امت و سخنگویان رسمی عربیت اصیل هستند، حساب باز می کنند.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، شیخ قاووق در مراسم یادبودی در شهرک عین بعال در جنوب لبنان تاکید کرد: دشمن از نشست سران عرب یا اجلاس اسلامی هراسی ندارد، بلکه از مقاومت در غزه و لبنان می ترسد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: یک چشم مقاومت لبنان برای حفاظت از میهن و غیرنظامیان بر جنوب کشور متمرکز است و هرگونه حمله به غیرنظامیان بدون تردید و تأخیر از سوی مقاومت پاسخ سخت تر و خشن تری را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: اسراییل از نشست های عربی و اسلامی ترسی ندارد، ترس دشمن از مقاومت است

حزب الله: اسراییل از نشست های عربی و اسلامی ترسی ندارد، ترس دشمن از مقاومت است