مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-13سياسي

بسیج خط مقدم انقلاب اسلامی است


بسیج به عنوان بازوی توانمند نظام از ابتدای انقلاب در همه حوادث کشور درخط مقدم حضور مداوم و تاثیر گذار داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت الاسلام سید محمد معلمی امام جمعه تربت حیدریه امروز در جلسه هماهنگی ستاد هفته بسیج، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج یک نام و مفهومی است که توسط امام خمینی رضوان الله خلق شد و این میوه آنقدر شیرین بود که به کشورهای اسلامی دیگر نیز صادر شده است.

وی تصریح کرد: تشکیل بسیج یک اراده الهی و الهام به قلب امام خمینی (ره) بود و انتظار داریم در جلسات صاحب نظران و کارشناسان فرهنگ بسیجی را ترویج دهند.

معلمی اضافه کرد: بسیج تشکیلات مقدسی است که خروجی های خیره کننده به جا گذاشت و اکنون قلب قشر نوجوان آماده پذیرش حقیقت بسیج است و می طلبد قلب این قشر را با فرهنگ بسیجی آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه باید جوانان بسیجی موفق را در حوزه های مختلف معرفی کنیم، افزود: نماز جمعه ظرفیت مهمی برای توجه به استعداد و معرفی دانش آموزان موفق شهرستان است و می طلبد هر هفته در نماز جمعه این افراد تشویق شوند.

فرمانده ناحیه بسیج تربت حیدریه بسیج را موتور محرک و قوه پیشران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: ظرفیت عظیم وبی نظیر بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی با حضور در میدان های مختلف توانسته به عنوان یک بازو و قوه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج خط مقدم انقلاب اسلامی است

بسیج خط مقدم انقلاب اسلامی است